sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Ikmo/monkit (keräilyfriikit HOI!)

Eli kaikki jotka on joskus ajan kanssa käyny kaupas Monki tietää näit unilelui. Mä oon niit jo jonkin aikaa kattellu mut nyt saatin mun kaverin kanssa päähän pisto ostaa semmoset.
Ja OMG vähän tää on sulonen ja niitä on paljon ja niitä voi keräillä :D
Siis ääh sori et oon lipsunu täst mun blogin aiheest mut on ollu kaikkee touhuu, ja täst oli ihan pakko teille tulla kertoo.

Mun oma on Ikmo ja se on niin sulonen :3 aion kyl ostaa niit lisää XD


Tattatadaaaaaa täältä se tuleeeeee!


IKMOOOOO! <3


Nää sen jalat on ehkä sulosinta mitä on keksitty!


Mutta parasta, IKMOOOON voi piirtää!!!!!!!!



Why so sad?


Niitä on paljon ja mä haluun kaikki :3




Ton ylemmän lapun alaosa :)


Varmasti kerään ;)





Minä itse ;)))




Have a nice day! 

6 kommenttia:

  1. kävin just tänään monkis :DD ja näin ton "ikmon" ja nähään pian! oothan huomannu et mun blogin osotteet on vaihtunu? jos et käy kattoo vanhat blogit

    VastaaPoista
  2. ahhhahhahahhhhahhaa !!! :D:D:D monkiiii <3<3 ikmoo molunaa !!!1

    VastaaPoista
  3. hah, monki. :3 Oot kaunis ja ja ja ja ja ja ja .. ne jalat oli söpöt ! :33

    VastaaPoista
  4. ihana ikmo >w< ja oot nätti :33

    VastaaPoista
  5. sulonen toi IKMOOOOOO ja oot nätti

    VastaaPoista