sunnuntai 15. joulukuuta 2013

Merry Christmas to me!

Elikkäs kaikki on siel ny et mitä ihmettä vasta 15 pv???
Mutta mulla on tänää jouluaatto!
Eli kaikille jotka ei vielä tienny: LÄHEN LANZAROTELLE JOULUKS. Niin mulla ei oo kunnon suomen jouluaattoa, niin me pidetään se tänää. Ku lähen sinne matkalle äitin kaa, nii pidetään tää joulu isällä. Mutta se, että lähen sinne epsanjaan ei meinaa, ettei tuu postauksia, päin vastoin. Otan siis koneen mukaan ja ainakin yhen postauksen sieltä lupaan tehä.

Mutta nyt tämän postauksen aiheeseen. Siis nyt tulee pari kuvaa Katystä. Osa on rumankeltaisia ja osa on salamalla otettuja. Siitä saatte kiittää talvea, lumi sadetta, maunulaa, mun lamppua ja tätä kiirettä. Loppuun tulee sit muutama kuva mun joulustani :D
Nauttikaa ihmeessä:










Tässä nämä :)







Kiitoskun katsoit!
toi lego juttu ei oo mulle XD

3 kommenttia:

  1. Ihaniua kuvia ♥ vaikka valotus onki tommonen kellertävä ja millon tuutte? Voitais nähä esim.joulun jälkeen?

    VastaaPoista
  2. Juu joulun jälkee ja kiitti molemmat!

    VastaaPoista